heltjavlaazum

Alla inlägg under mars 2013

Av Armida Larsson - 25 mars 2013 19:56

Precis som rubriken säger...väldigt tröt i benen efter att få stå och kicka moppen i flera minuter för att försöka få ihåg dem efter vintern men det gick ju åt pipan så nu blir det nytt tännstift..och resten då om stökigt ven och mysig säng? Jo jag kan inte vara den enda som alltid tycker sängen är extra mysig mär rummet är som en soptipp?! Kanske borde sätta igång så att jag blir klar någon gång! :) bloggar lite senare oxå, kram mina små fiskar! xD och ja jag älskar gossesjur alldeles för mycket!

Av Armida Larsson - 22 mars 2013 09:45

Sitter och chillar i idrottshallen men brudarna tittar när alla andra kör badminton och pingis, känner hur det kryper i kroppen vill ju spela jag med! :( Tänkte så här att igår var jag för trött för att blogga och har lite svårt nu men stukad handled :/ även sträckt ryggen ^^, lite klantigt Armida....hmm...så här tänkt jag att bilderna fån igår lägger jag upp på söndag för ska ju till hassels på angeltävling i helgen så lär ju bli lite mer bilder då :) men nu ska jag fortsätta sitta och snyfta här och tycka synd om mig själv men snart kommer älskling också så ;D puss puss nä baah skoja xD aldrig att jag liksom skriver puss puss till en massa okända personer det e konstigt ju o.O Hahahahaha xD hej då alla coolingar! :)<333 (och töntar)

Av Armida Larsson - 20 mars 2013 22:47

Hej alla sötisar!
Ligger i sängen med Janne och Jolina, ganska mysigt! ;3 Tittat på skräck film och ätit pizza och hoppat runt :) bloggar från telefon nu så har inte så mycke bra bilder men lägger upp någon från idag lägger upp fler imorgon från idag och imorgon då vi har friluftsdag men nu ska vi fortsätta med våra spökhistorier. Puss & Kram <3

Av Armida Larsson - 20 mars 2013 22:47

Hej alla sötisar!
Ligger i sängen med Janne och Jolina, ganska mysigt! ;3 Tittat på skräck film och ätit pizza och hoppat runt :) bloggar från telefon nu så har inte så mycke bra bilder men lägger upp någon från idag lägger upp fler imorgon från idag och imorgon då vi har friluftsdag men nu ska vi fortsätta med våra spökhistorier. Puss & Kram <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


HEJ :D
15år!
Tänkte väll till å söka fordonsprogrammet nudå men först ta mig igenom 9an osv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards