heltjavlaazum

Direktlänk till inlägg 13 december 2014

Det finns dagar.

Av Armida Larsson - 13 december 2014 00:03

Det finns dagar då du inser att du står ensam i denna värld, de tjejer som höll din hand, dom är någonannanatarns idag och att tårarna börjar falla, det är nog inte så konstigt, för livet gör ont, men det gäller att fortsätta andas och le när tårarna runnit klart. Så mycket mer behöver jag kanske inte skriva idag, skulle verkligen behöva lite sömn :) tro nu inte att jag är deprimerad eller så, jag är stark nog att torka tårarna och fortsätta njuta av det ja har i livet och inte älta över vad jag inte har.
Och farfar, jag vet att du väntar där uppe och vakar över mig, om jag sluter mina blå och lyssnar på tystnaden riktigt noga så kan jag nog fortfarande höra din sång. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Armida Larsson - 27 maj 2015 12:20


  Jag har blivit med valp! Eller ha för några veckor sedan rättaresagt. Blandis, gråhund/jämte. En liten älgdräpare hoppas vi på eller jag vet ;) väldigt bra temperament och växer fint! Lexi är lilla divans namn! Ni får en 8veckors bild så lägger ...

Av Armida Larsson - 22 mars 2015 20:29

Idag är det 1år sedan du dog. Vi hade inte haft så mycket kontakt dom senaste åren. Men jag älskade dig. Sista gången vi träffades i livet så var du ganska borta men jag minns hur du berättade att jag hade talang när jag ritat åt dig och jag minns hu...

Av Armida Larsson - 18 mars 2015 21:48


Hade sovmorgon i morse då jag skulle på bup. Så efter bup hade jag skola i 2 och en halv timme innan jag slutade och åkte till stan med mamma och stefan! Haft jätte kul och mysigt. Shoppade lite kläder jag behövde. Kom ganska precis hem och lagt mig ...

Av Armida Larsson - 17 mars 2015 20:32


Idag fick jag dom första vårkänslor. Så dragit ut moppen och dragit till Rebecka! Svalkade skönt, perfekt moppeväder! Isigt, kallt och mörkt, heh. Ska även köra en test behandling i mitt ansikte i en vecka nu! Återkommer nästa vecka om något spec...

Av Armida Larsson - 20 januari 2015 20:50

jag älskar att blogga, det gör jag verkligen! Men jag har så svårt att ta mig för saker och då hamnar bloggandet sist! Men sedan sist jag bloggade har det hänt en del! Jag har fyllt 15år, hurra hurra till mig! Jag har hårt igång och bakat och laga...

Presentation


HEJ :D
15år!
Tänkte väll till å söka fordonsprogrammet nudå men först ta mig igenom 9an osv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards