heltjavlaazum

Alla inlägg under april 2014

Av Armida Larsson - 17 april 2014 08:03

Nyss kommit ur duschen och ätit så nu blir det på med smink och kläder och iväg till skolan! Vem vet kanske blir i tid också idag! :D går bara till två idag sen är det lov vilket känns ganska så skönt! Älsklingen kommer någon gång vid ett vilket blir fett skönt sen blir det slänga sig framför en film eller följa med mamma och Stefan till stan :) fick även första påskägget igår av pappa! Tjoho! :D lägger upp en bild på det senare! Ha en mysig dag alla små grisar!

Av Armida Larsson - 15 april 2014 14:43

Nu är det ju såhär att idag har vi varit Härnösand med skolan och sett en ganska så ursäkta, sämst teater, somnade till mitt i showen :$
Men nu är vi i Sundsvall på bussen och påväg mot Fränsta så jag kan springa hem och få något i magen! Extremt hungrig av någon helt konstig anledning! :c
Men ja så nu såhär på bussen så satt jag och försökte sova men stressen och all energi kröp i kroppen, men jag tog och bestämde mig för att skriva ett blogginlägg! Som är bland det bästa jag vet men tar mig aldrig tid! Kan inte ta mig till det i andra tillfällen men jag lovat att jag försöker!
Hänt så sjukt mycket, många mys helger med min älskling, camping mästerskapen i hassela osv.
Men slänger upp lite bilder, gick inte så bra på tävlingen men vem bryr sig, kul hade jag iaf. Trotts sen hemska förkylning som satt i ett bra tag! Hörs Hej alla små råttor!

Presentation


HEJ :D
15år!
Tänkte väll till å söka fordonsprogrammet nudå men först ta mig igenom 9an osv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards