heltjavlaazum

Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

Jullov!

Av Armida Larsson - 2 januari 2015 13:30

Jag måste börja med att säga gott nytt år! Nu kanske en del personer trodde att jag slutat blogga men innan jul så hade jag det väldigt stressigt! Och sen så har jag tänkt såhär att jag har inte velat bloggar runt jul och nyår för det är en tid som ska spenderas med släkt och vänner och inte framför en skärm! Det är en tid efter jul då jag tror dom flesta behöver återhämta sig, helt utan att vara allt för uppkopplad och fixad och stressad.
Ta en biltur eller kanske promenad till någon i släkten på en liten fika eller laga lite mat tillsammans eller något!
En väldigt bra göra för själv och kropp och hy såhär dags är att vara ute! Man blir verkligen inte för gammal för pulkor och springa i snön, jag har aldrig sett någon som inte har kul om dom släpper lös i vinterlandet! Och mitt största tips just nu är, ta vara på den friska luften, skippa sminket, det är ju faktiskt lov och ledighet för många så vem ska du snygga upp dig för? Snögubben ute på gården?
Tror inte ens någon skulle märka att du gick utan smink :)
Jag tänker inte lägga ut vad jag fick i julklapp för jag tycker inte det är viktigt, jag tänker på alla som inte fått något, dom ska inte behöva bli ledsen varje gång dom går ut på sociala medier!

Jag har verkligen en hemsk vinterhud, utslag och så torr så torr!
Jag skulle behöva ett bad i återfuktning. Hm får försöka vara bättre på att smörja mig! Och sömn behöver jag, jag brukar alltid lägga mig tidigt men nu senaste veckan har det inte blivit en kväll före tolv åtminstone :s nu ska jag ta något att äta! Kör detox ett litet tag nu för att rensa ut en massa skit och slagg och friska upp kroppen! Bloggar nog mera ikväll! Hörs hej alla snögubbar! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Armida Larsson - 27 maj 2015 12:20


  Jag har blivit med valp! Eller ha för några veckor sedan rättaresagt. Blandis, gråhund/jämte. En liten älgdräpare hoppas vi på eller jag vet ;) väldigt bra temperament och växer fint! Lexi är lilla divans namn! Ni får en 8veckors bild så lägger ...

Av Armida Larsson - 22 mars 2015 20:29

Idag är det 1år sedan du dog. Vi hade inte haft så mycket kontakt dom senaste åren. Men jag älskade dig. Sista gången vi träffades i livet så var du ganska borta men jag minns hur du berättade att jag hade talang när jag ritat åt dig och jag minns hu...

Av Armida Larsson - 18 mars 2015 21:48


Hade sovmorgon i morse då jag skulle på bup. Så efter bup hade jag skola i 2 och en halv timme innan jag slutade och åkte till stan med mamma och stefan! Haft jätte kul och mysigt. Shoppade lite kläder jag behövde. Kom ganska precis hem och lagt mig ...

Av Armida Larsson - 17 mars 2015 20:32


Idag fick jag dom första vårkänslor. Så dragit ut moppen och dragit till Rebecka! Svalkade skönt, perfekt moppeväder! Isigt, kallt och mörkt, heh. Ska även köra en test behandling i mitt ansikte i en vecka nu! Återkommer nästa vecka om något spec...

Av Armida Larsson - 20 januari 2015 20:50

jag älskar att blogga, det gör jag verkligen! Men jag har så svårt att ta mig för saker och då hamnar bloggandet sist! Men sedan sist jag bloggade har det hänt en del! Jag har fyllt 15år, hurra hurra till mig! Jag har hårt igång och bakat och laga...

Presentation


HEJ :D
15år!
Tänkte väll till å söka fordonsprogrammet nudå men först ta mig igenom 9an osv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards